نماشویی

همانطور که می‌دانید نماشویی ساختمان از جمله مهم‌ترین و ضروری‌ترین اقداماتی است که در فصول مختلف باید انجام شود. با گذشت زمان ساختمان‌های مختلف به علت قرار گرفتن در معرض آلودگی و گردوغبار زیبایی خود را از دست داده و جرم و آلودگی به سطح آن‌ها نفوذ می‌کند و آسیب‌های جدی به نمای ساختمان وارد می‌کند. ازاین‌رو، نمای برخی از ساختمان‌های تجاری، مراکز فروش، مغازه‌ها، رستوران‌ها و دیگر مکان‌ها که رفت‌وآمد در آنجا بیشتر از ساختمان‌های دیگر است، در هر فصل و زمانی نیاز به شستشو دارند و در غیر این صورت جلوه و جذابیت خوبی برای جذب مشتریان ندارند. اکثر افراد انجام عملیات نماشویی را تنها در فصل تابستان یا بهار مناسب می‌دانند و در فصول بارندگی و برفی مانند پاییز و زمستان شستشوی نمای ساختمان مورد نظر خود را انجام نمی‌دهند. در حالی که عمل شستشوی ساختمان در هر فصل و زمانی ممکن است و با توجه به میزان آلودگی و موقعیت جغرافیایی ساختمان تعداد دفعات انجام آن متفاوت است. باش باران و برف منجر به ایجاد آلودگی و کثیفی بر روی سطح و نمای ساختمان‌ها نمی‌شود و این آلودگی و سیاهی ناشی از دود کارخانجات، ماشین‌ها یا حتی باران‌ های اسیدی است که نما و چهره ساختمان را ناخوشایند و کثیف جلوه می‌دهد. برای انجام نماشویی ساختمان در فصل بارندگی با بهترین روش شستشو و مناسب‌ترین قیمت، تنها کافی است با تیم مشاوران شرکت کارویس تماس حاصل فرمایید تا بتوانید نماشویی ساختمان خود را با خیال راحت انجام دهید.

نماشویی ساختمان در فصل پاییز

همانطور که در ابتدا هم گفته شد در فصول بارندگی پاییز و زمستان بسیاری از افراد از انجام عمل نماشویی اجتناب می‌کنند، در حالی که عمل شستشوی نما در هر فصلی باید انجام شود تا ساختمان زیبایی خود را حفظ کرده و آسیب نبیند. بارندگی هیچگونه ارتباطی با سیاهی و کثیفی که با گذشت زمان بر روی سطح ساختمان‌ها به وجود می‌آید، ندارد. اما باید این نکته را در نظر داشته باشید که سعی کنید در روزهایی که بارندگی شدید است کار شستشوی نما را انجام ندهید، چرا‌که انجام این کار هم برای فرد اپراتور سخت است و دید خوبی ندارد و هم به دلیل بارندگی نمی‌توان به خوبی از مواد شوینده و تجهیزات مناسب برای این کار استفاده کرد. بنابراین، در هر زمان دیگری می‌توانید کار نماشویی ساختمان در فصل بارندگی را با خیال راحت انجام دهید.

شستشوی نما در فصل زمستان

فصل زمستان که فصل پایانی سال است بیشتر افراد به فکر تمیز کردن و شستشوی ساختمان‌ خود می‌افتند. در اکثر موارد کار نماشویی در اواخر زمستان یعنی اواسط ماه‌های بهمن یا اسفند انجام می‌شود که شرایط آب‌وهوا مساعد باشد و احتمال بارندگی‌های شدید نیز کاهش پیدا کند. اما لازم است به نکات و مسائل ایمنی در فصل زمستان توجه ویژه‌ای داشته باشید. اگر به هر دلیلی قصد انجام شستشوی نمای ساختمان خود در طول فصل زمستان داشتید، باید مراقب یخ‌زدگی‌ها و شکستگی‌های بخش‌های مختلف ساختمان باشید و قبل از انجام نماشویی آن را برطرف کنید. در هر صورت بهتر است قبل از شستشوی نما در فصل زمستان به دلیل احتمال بارش باران یا برف، اخبار هواشناسی را بررسی کنید و سپس اقدام به نماشویی ساختمان کنید.

شرکت کارویس با کارشناسان و متخصصین حرفه‌ای خود در حوزه ی نماشویی ساختمان و با بررسی و آنالیز دقیق ساختمان، کار نماشویی را با بهترین کیفیت و با رعایت تمامی نکات ایمنی در فصول بارندگی اجرا خواهد کرد و این اطمینان خاطر را خواهد داد که نمایی ساختمان با زیبایی فوق العاده‌ای را به شما هدیه کند.

نماشویی ساختمان‌های شیشه‌ای در فصل بارندگی

یکی از ساختمان‌هایی که در بیشتر مواقع لازم است عمل نماشویی برای آن انجام شود، ساختمان‌های شیشه‌ای است. در واقع، زیبایی و جلوه ساختمان‌های شیشه‌ای به تمیز بودن و شفافیت شیشه‌های آن است و در غیر این صورت جلوه‌ای ندارد. همچنین، شیشه‌ها بسیار ظریف و حساس هستند و نباید از هر مواد شوینده یا با هر روش شستشویی آن‌ها را تمیز کرد. در واقع، تیم متخصص و باتجربه کارویس با استفاده از مواد شوینده با قدرت کم و مواد نانو به خوبی کار نماشویی ساختمان‌های شیشه‌ای را انجام می‌دهد تا تمیزی و شفافیت آن برای مدت زمان طولانی باقی بماند. ازاین‌رو، لازم است هر فصل یا هر شش ماه یکبار شستشوی شیشه‌ها انجام شود تا آلودگی و گردوغبار باعث خوردگی شیشه‌ها نشود.